silent girl

انا هكتب كل اللى نفسى فيه ومش عليا رقابة

طبعا احنا دلوقتى كل اللى شغلنا هى مبارة مصر والجزائر.
هو سؤال واحد محتاجة عليه رد هو ماتش ولا حرب؟؟؟

انا شيفاة حرب مش ماتش نهائى ايه ياجماعة ده ايه اللى انا بشوفة على النت ده كل لما ادخل الفيس بوك بيجيلى حالة احباط ادخل اشوف ناس مصرين عملين صور وفيديوهات والجزائر هكذا ليه الجزائر بتعاملنا على اننا اسرائيل واحنا نفس الكلام ياجماعة والله احنا عرب وقفنا مع الجزائر كتير جدااا من ايام ثورة الجزائر وعبد الناصر تفتكروا امريكا والدول التانية شيفنا ايه واحنا بنعمل كدة وواحد من الجزائر يحرق فانلة لاعب مصرى وكلام والله عيب انه يحصل لو الماتش ده هيخسرنا بعض الله الغنى عنه انا طبعا اتمنى ان مصر تروح كاس العالم لان اللعيبة دول يستاهلوا انه يروحوا احنا هنقول للكسب مبروك وخلاص لكن شعب كل بلد ومشجعية بيقول للتانى ياويلك منى واحنا بنقولهم احنا بلطجية مش هنخليكم تتطلعوا من مصر سلام انا شوفت فيديو على الفيس بو
ك منتهى العبط بصراحة ليه نفسى افهم بس سؤال اخير.
لو احنا كنا بنلعب ضد حد غير الجزائر ده كان هيبقى نفس الوضع؟؟
ونفس السؤال للجزائر لو بتلعبوا ضد حد تانى غير مصر ده هيكون نفس الوضع؟؟
يارب استرها يوم 14/11/2009 واجعلة يوم يعدى فى ستر.



18 التعليقات:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


شاركونا الإحتفال بمرور عام على تأسيس رابطة هويتى إسلامية

كما يسعدنا أن نقدم لكم كشف حساب سنوى عن جميع أعمال الرابطة

بأنتظار زيارتكم الكريمة

أسرة الرابطة

السلام عليكم.......
اول زيارة ليا وان شاء الله تتكرر.....الموضوع مش فى الكرة وبس الدوال العربية كده مع بعضها فى كل حاجة سياسيا ورياضيا واجتماعيا احنا مش عندنا ثقافة الروح الرياضية ....العرب اتفقوا على الا يتفقوا فى شىء فمش غيرب المواقف دى .....بس ياريت كل واحد فينا يفهم الى انتى بتقوليه دا ويفهم ان الموضوع مش مستاهل الهيل الى حاصل دا ....اكيد كل واحد نفسه بلده تكسب بس مش بالطريقة دى .......
دومتى بخير فى رعاية الله.
shemo

نعمل اية بس

هي كدة من زمان طب منتى مزاكرة تاريخ شوفي الاصابات للعيبة بتاعتنا لما تروح عندهم و شفي الرعب الى بيعملوة

دول مش عرب دل جرب سوري ف الاكسبرشن هههههههههههه

مش عارفه ليه ده كله ربنا يستر
بس انا من موقعي ومش جنسيتي بقول من كل قلبي مصر صمر مصر

انا والله شم عارفه عاملينها حرب ليه

انا بحس بجد انهم مكبرين المواضيع اوى

بشكل اوفر شويه


وزى ما يكونوا اعداء

للاسف مش عندنا ثقافه الروح الرياضيه

انا والله شم عارفه عاملينها حرب ليه

انا بحس بجد انهم مكبرين المواضيع اوى

بشكل اوفر شويه


وزى ما يكونوا اعداء

للاسف مش عندنا ثقافه الروح الرياضيه

ياجماعة دى رياضة برضه
واحنا ياهنكسب ياهنكسب
ههههههههههههههههههههه
بلاش تعصب بقى

والله كنت لسه بفكر في الموضوع ده
حد فكر إيه اللي هيحصل لو الجزائر كسبت مصر هنا
وده طبعاً متوقع جداً
لأن فرقة الجزائر فرقة قوية فعلاً

هتبقي مصيبة ,, مجزرة

مش قادر أفهم ازاي ننسي كل العلاقات اللي بين البلدين علشان ماتش كورة
مصر تضررت كثير أو بسبب مساندتها للقضية الجزائرية وفي ثوريتها
والجزائ كانت من أكثر الدول اللي وقفت معانا في حرب أكتوبر
مواقف عمرها ما تتنسي ,,
لكن الكورة خليتنا ننساها
حسبنا الله ونعم الوكيل

يا عزيزتي ...

انا اؤمن انه لا يوجد عقل انسان فارغ ، كما نتهم البعض بهذه التهمه و لكن ..

العقل لابد و ان يمتلئ و إن لم يمتلئ باشياء مهمه و مفيده و صالحه فلا يمكن ان يبقى فارغاً ، فليس له إلا التفاهات و التشنجات و المفاسد و يمر الوقت و يبقى العقل في صدأ و لا يستغل لان ما بقى اشياء لا يعلم بها سوى الله عزل و جل ....

نحن امه لها ماضي و ليس لها حاضر و نرجوا ان يكون لها مستقبل .

السلام عليكم

دى اول زيارة ليا هنا وانشاء الله مش لاخيرة

الماتش بل نسبنا احنا

اكون او لااكون بس فكرة انو حرب
انا رافض الفكرة من الاساس

وان شاء الله الماتش يكون حلو وممتع
والافضل هو اللى هيفوز

تحياتى


وان شاء الله نكون من الدول الصديقة


....

رئيس الجمهورية

shemo
عندك حق اذا كنا كدا فى سياستنا مش هنكون كده فى الكورة ربنا يهدى النفوس اسعدتنى زيارتك وان شاء الله تتكرر

3mr wa2el
يعنى نرد الاهانه باهانه زيها مهما كان دول ضيوفنا ولازم نعمل معاهم واجب الضيافة;)

أميرة علي كوكب مهجور
نورتينى طبعااااااااا انا كمان بقول مصر مصر مصر

ريمان
ثقافة الروح الرياضية دى كانت زمان اذا كان مفيش روح رياضية بين الاهلى والزمالك هيبقى فيه بين مصر والجزائر نورتينى بمرورك الكريم

حلم بيعافر
وان شاء الله هنكسب :D

د. ياسر عمر عبد الفتاح
كلامك كويس جدااااااا بس بردو حضرتك نسيت اللى هما عملوة لما روحنا لعبنا هناك وحاجات كتير انا مش بقول نرد الاساءة بااساءة بس احنا ان شاء الله هنرد فى المعلب تحياتى

عبد من عباد الله
كلام حضرتك كله حكم وفعلا مفيش عقل فارغ كل شخص مننا عقله ماليان باشياء حتى لو كانت تافهه بس عمرنا ماهيكون لينا مستقبل لو مالناش حاضر اسعدنى تعليقك الكريم على موضوعى

جمهورية شومبونجو العربية
سياده الرئيس المبجل حفظك الله ورعاك اسعدنى مرورك وفعلا هى مباراه حياه او موت وان شاء الله هنكسب بس ياريت حضرتك متحضرش الماتش مش لان وشك وحش استغفر الله بس علشان متتعورش نورتنى سيادة الرئيس

About Me

صورتي
انا بنت زى اى بنت بحب الحياة والحرية واكرهه الكدب والخيانة وبيقولوا عليا دمى خفيف وبحب اصحابى جدا

الساعه الان


يوم كام يا ترى


اسمع الطرب


اللى شرفونى


===3'ayrt masha3ry w e7SaSy 5altny a3esh gambak w b3eed bat7ml 2Orbak w ba2asy w msheet wayak w reg3t wa7ed====