silent girl

انا هكتب كل اللى نفسى فيه ومش عليا رقابة


مات ليا شخص غالى جدااا على قلبى كان سرى كان حضنى اللى ببكى فيه كان حامل عليا هموم الدنيا كان الدفى ليا كان كل شىء حلو فى حياتى كان بيجى عليا وقت واحس انه عايش علشان يشيل عنى وجعى حبيته زى ابويا وامى ماهو خالى والخال والد

مهما بكيت عمر دموعى ماهتكفى فراقك حسيت بناررر بتنزل فى قلبى وانت نازل من البيت حسيت ان قلبى نزل معاك وروحى طلعت وانت نازل مبقتش مصدقه ان انا بشوفك للمرة الاخيرة فى عمرى كله وان مش هاجى بيتك والقيك قاعد على الكرسى اللى تحت الشباك وتقولى وحشتينى يابنت الايه.

مش مصدقة ان مش هاجى كل عيد واقولك هات العيديه وماما تقولى انتى كبرتى على العيديه وهو يقولها مهما كبرت هتفضل صغيرة فى عينى حتى لما تتجوز وتجيب عيال.

كنت بتقولى امتى يجى اليوم واشيل عيالك زى ماشلتك وانتى صغيرة كنت اقولك انا عريسى هيجى يتقدملك انت مش لبابا وانت تتشرط زى ماانت عايز حاولت ان اخفف عن اولادك واقولهم لازم تتمسكوا وانا من جوايا بنهااااااااااار راحت الضحكة الحلوة من بعدك راحت كل حاجة جميلة.

الحاجة الوحيدة اللى مصبرانى هو انك روحت لمكان احسن من اللى احنا فيه عمرى ماهقدر انساك كنت معانا امبارح والنهاردة بنقول عليك المرحوم سبحانك يارب انت اللى قادر على كل شىء ومالناش اختيار غيران نقول صبرنا يارب.

هتفضل فى قلبى مهما طال غيابك واملى اننا نتقابل فى الجنة متخفش اولادك فى عنينا ماهما ولاد اغلى الناس عندنا وهيفضلوا غالين زى غلاوتك بالظبط.

ارتاح ياخالو وان شاء الله فى الجنة ونعيمها هتوحشنى اوووووى بس هتفضل معايا طول ما فيا نفس طالع ونفس داخل.


قد صعب عليّ الفــــــــراق ,, وملء القلب لك اشتيـــــــــاق
والحزن قد لف من حولي رداءه ,, والدمع كالنهر شلال ورقـراق
وفي المنـام اراك طيفـــــــــــــــا ,, فليت اني من منامي لا افـــاق
اقبل راسك ثم اليديـــــــــــــــــن ,, وليس يشبعني حتمـا عنـــــاق
فكيف اسلوك وكنت لــــــــــــي ,, للخير مفتاح للشر مغـــــــــلاق
وكيف اسلوك وكنت لـــــــــــــي ,, درعا رأته المكاره والمشـــاق
وعزائي انك عند رب عـــــــادل ,, وكنت للخير فعّــــــال وسبّـــاق
فادعو ربي ان تجازى جنانـــــه ,, وليدعو مثلي القارئ المشتـاق

8 التعليقات:

البقاء لله

اسأل الله الكريم رب العرش العظيم

ان يرحمه ويرحم جميع موتى المسلمين

ربنا يصبركم ويـأجركم فى مصيبتكم

انا لله وانا اليه راجعون

البقاء لله

اللهم اسكنه دارا خيرا من داره

وابدله اهلا خيرا من اهله

اللهم تجاوز عن سيئاته وابدلها حسنات
اللهم اجعله قبره روضة من رياض الجنة

امين امين امين

البقاء لله

ربنا يصبرك ويصبر كل من احبه

يالبقاء لله

ربنا يرحمه ونحسبه عند الله من الصالحين

وفى جنه النعيم

ربنا يصبرك انتى واسرتك

السلام عليكم.....
البقاء لله
ربنا يرحمه يارب ويرحم موتناواموات المسلمين
ويجمعنا بمن نحب فى جنة الفردوس الاعلى
ربنا يصبرك ويصبر اولاده
فى رعاية الله

شكرا على المدونه الجميلة و بالتوفيق دائما

شكرا على المدونه الجميلة و بالتوفيق دائما



شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة تنظيف شقق بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة عزل اسطح بالدمام

شركة الصفرات لتنظيف المنازل











About Me

صورتي
انا بنت زى اى بنت بحب الحياة والحرية واكرهه الكدب والخيانة وبيقولوا عليا دمى خفيف وبحب اصحابى جدا

الساعه الان


يوم كام يا ترى


اسمع الطرب


اللى شرفونى


===3'ayrt masha3ry w e7SaSy 5altny a3esh gambak w b3eed bat7ml 2Orbak w ba2asy w msheet wayak w reg3t wa7ed====